Krzysztof Oliwa występuje w reklamach oleju Platinum
Do maja potrwa przygotowana przez Focus Advertising kampania olejów Platinum (Orlen Oil).
W reklamie występuje Krzysztof Oliwa, hokeista grający w lidze NHL, który jest znany ze swojej walecznej postawy na lodowisku i tę cechę wykorzystano w reklamie. Hokeista broni w niej silnika przed zagrożeniami, m.in. zanieczyszczeniami, różnicami temperatur, przeciążeniami. Autorami kreacji są Łukasz Myszkowski, art director, i Łukasz Słotwiński, copywriter. Kampania ma wizerunkowy i prosprzedażowy charakter. W telewizji prezentowane są dwa spoty: 30-sekundowy o charakterze wizerunkowym i 15-sekundowy informujący o loterii MaxNagroda. Kampania obejmuje także radio, gdzie emitowany jest 15-sekundowy spot, prasę (m.in. ”Fakt”, ”Super Express”, ”Gazeta Wyborcza”, ”Tele Świat”, ”Auto Świat”, ”Auto Moto”, ”Przegląd Sportowy”, ”Giełda Samochodowa”, ”Auto Biznes”, ”Auto Moto Serwis”) i Internet (m.in. Gadu-Gadu, Onet, Auto Moto). Media zaplanował i kupił Mediaedge:cia. Zdjęcia do filmu kręcono w Warszawie, a postprodukcję zrobiono we francuskim studiu Banc Public, które współtworzyło efekty specjalne do filmu ”Piąty element”.(MAZ, 27.03.2006)










