Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 27, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Krzysztof Oliwa występuje w reklamach oleju Platinum

Do maja potrwa przygotowana przez Focus Advertising kampania olejów Platinum (Orlen Oil).

W reklamie występuje Krzysztof Oliwa, hokeista grający w lidze NHL, który jest znany ze swojej walecznej postawy na lodowisku i tę cechę wykorzystano w reklamie. Hokeista broni w niej silnika przed zagrożeniami, m.in. zanieczyszczeniami, różnicami temperatur, przeciążeniami. Autorami kreacji są Łukasz Myszkowski, art director, i Łukasz Słotwiński, copywriter. Kampania ma wizerunkowy i prosprzedażowy charakter. W telewizji prezentowane są dwa spoty: 30-sekundowy o charakterze wizerunkowym i 15-sekundowy informujący o loterii MaxNagroda. Kampania obejmuje także radio, gdzie emitowany jest 15-sekundowy spot, prasę (m.in. ”Fakt”, ”Super Express”, ”Gazeta Wyborcza”, ”Tele Świat”, ”Auto Świat”, ”Auto Moto”, ”Przegląd Sportowy”, ”Giełda Samochodowa”, ”Auto Biznes”, ”Auto Moto Serwis”) i Internet (m.in. Gadu-Gadu, Onet, Auto Moto). Media zaplanował i kupił Mediaedge:cia. Zdjęcia do filmu kręcono w Warszawie, a postprodukcję zrobiono we francuskim studiu Banc Public, które współtworzyło efekty specjalne do filmu ”Piąty element”.

(MAZ, 27.03.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.