Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 12, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN pięciokrotnie zwiększył zagraniczne obroty Scripps Networks Interactive

Całkowite przychody Grupy TVN, której wyniki są teraz włączane do sprawozdań Scripps Networks Interactive, w trzecim kwartale br. wzrosły o 6 proc., a wpływy z reklam - o 7 proc. w stosunku do tego okresu ub.r. Wybrano już pierwszy program SNI, który kanał TVN Style zaadaptuje na wiosnę 2016 roku.

Przedstawiciele Scripps Networks Interactive (SNI) prezentując wyniki firmy, stwierdzili, że na wzrost TVN złożyły się większe przychody kanałów tematycznych i podwyżka cen reklam - informuje „Rzeczpospolita”. Na konferencji SNI poinformowano też, że koncern widzi już pierwsze korzyści dzięki synergiom programowym z TVN. Burton Jablin, dyrektor operacyjny SNI, zapowiedział wprowadzenie kolejnych produkcji koncernu do oferty programowej kanałów Grupy TVN. Pierwszą adaptacją formatu z biblioteki amerykańskiego właściciela Grupy TVN będzie program "Polowanie na kuchnię", który kanał TVN Style przygotowuje na wiosnę przyszłego roku, wzorując się na "Kitchen Crashers".
Przejęcie TVN i włączenie spółki w swoje struktury kosztowało Scripps Networks Interactive 8,4 mln dol. Zakup TVN spowodował, że obroty SNI z tytułu działalności międzynarodowej wzrosły pięciokrotnie. Przychody segmentu międzynarodowego koncernu w trzecim kwartale br. wyniosły 118,7 mln dol. (włączając TVN), wobec 23,8 mln dol. w tym okresie ub.r. Jak podaje SNI, na wzrost przychodów wpłynęła głównie konsolidacja wyników TVN. Zysk segmentu międzynarodowego koncernu wyniósł 10,9 mln dol. - rok wcześniej było to 5,9 mln dol. straty.

(RUT, 12.11.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.