Robert Lewandowski przez rok będzie grał dla marki Huawei
Robert Lewandowski promuje Huawei (fot. materiały prasowe)
Robert Lewandowski został ambasadorem marki Huawei w Polsce, w krajach Europy Środkowo-Wschodniej i Skandynawii. Piłkarz reprezentacji Polski i Bayernu Monachium przez 12 miesięcy będzie promował markę i jej produkty - przede wszystkim smartfony, tablety i urządzenia z linii wereable.
Działania reklamowe rozpoczną się 16 listopada i prowadzone będą m.in. w telewizji, Internecie, na nośnikach zewnętrznych. Obejmą także działania BTL i materiały POS. Zaangażowanie piłkarza wpisuje się w strategię komunikacyjną marki, opartą na haśle: "Make it Possible". Kreację kampanii przygotowała izraelska agencja Leomek Hatoda’a. Media zakupił dom OMD.
"Forbes Polska" w 2014 roku wycenił wizerunek Lewandowskiego na 1,052 mln zł. Promował on już m.in T-Mobile, Coca-Colę, Philipsa, Orange Polska, Oknoplast, Gillette i Nike.
Huawei niedawno podpisał umowy z innymi gwiazdami futbolu - Kolumbijczykiem Jaime Rodriguezem z Realu Madryt oraz Chilijczykiem Alexisem Sanchezem z Arsenalu Londyn.
(DR, 10.11.2015)










