Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 09, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Niemieckie władze zamierzają zezwolić na więcej reklam w telewizji i radiu

Niemieckie władze chcą zliberalizować przepisy dotyczące emitowania reklam w telewizji i radiu - ujawnił dziennik "Süddeutsche Zeitung".

Jak podaje gazeta, władze federalne i związkowe porozumiały się co do projektu zmian w prawie medialnym. Zakładają one “daleko idącą liberalizację” m.in. kwestii związanych z częstotliwością i czasem trwania bloków reklamowych. Proponowane rozwiązania mają pozwolić tradycyjnym nadawcom na skuteczniejsze konkurowanie z mediami internetowymi, które nie podlegają restrykcyjnym regulacjom. Obecnie niemieckie telewizje mogą nadawać 12 minut reklam na godzinę.

(LL, 09.11.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.