Facebook jest już wart ponad 300 milardów dolarów
(fot. Pixabay.com)
W trzecim kwartale 2015 roku Facebook miał 891 mln zł dol. zysku (wzrost o 11 proc.) i 4,5 mld dol. przychodu z reklam (wzrost o 41 proc.).
W trzecim kwartale z Facebooka zaczęło korzystać 60 mln nowych użytkowników. W sumie serwis ma już 1,55 mld użytkowników (1,39 mld korzysta z jego wersji mobilnej).
Najszybciej rosną wpływy Facebooka z reklam na urządzenia mobilne - o 72 proc. do 3,3 mld dol. (to 75 proc. wszystkich przychodów)
Po ogłoszeniu wyników za trzeci kwartał br. akcje Facebooka wzrosły o 3 proc., a kapitalizacja firmy po raz pierwszy przekroczyła 300 mld dol.
Wszystkie artykuły "The Washington Post" będą na Facebooku
(07.11.2015)










