Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 24, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Spot Warki bez fragmentu z Dudkiem

Grupa Żywiec kontynuuje kampanię piwa Warka Jasne Pełne, ale bez sceny z udziałem Jerzego Dudka. Wycofania spotu zażądała KRRiT.

- Do czasu wyjaśnienia sprawy emisja spotu z udziałem Jerzego Dudka została wstrzymana - mówi Krzysztof Rut, dyrektor ds. korporacyjnych Grupy Żywiec SA. Firma liczy na to, że w sporze z KRRiT poprą ją stacje telewizyjne. Firma przesłała nadawcom telewizyjnym (TVP, Polsatowi i TVN-owi) oraz KRRiT opinie ekspertów prof. Andrzeja Falkowskiego i prof. Elżbiety Traple, którzy twierdzą, że obowiązujące przepisy nie zostały naruszone. - Otrzymaliśmy pismo od Grupy Żywiec, nasi prawnicy ustosunkują się do niego w ciągu kilku dni – mówi pracownik działu reklamy jednej ze stacji telewizyjnych. - Nie chcemy być w tym konflikcie postrzegani jako strona – dodaje Według KRRiT reklama z Jerzym Dudkiem narusza ustawę o przeciwdziałaniu alkoholizmowi i wychowaniu w trzeźwości, gdyż bramkarz piłkarskiej reprezentacji Polski kojarzony jest z sukcesem zawodowym. Kreację dla kampanii reklamowej Warki przygotowała agencja reklamowa Just. Media zakupił dom mediowy Zenithmedia. Emisję spotów z udziałem Jerzego Dudka rozpoczęto w listopadzie zeszłego roku. - Dopiero teraz otrzymaliśmy skargi na tę reklamę, między innymi od Państwowej Agencji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych – tłumaczy obecną interwencję Witold Kołodziejski, członek KRRiT.

(AG, KRZ, 24.03.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.