Noizz.pl – nowy projekt Grupy Onet-RASP dla milenialsów
Grupa Onet-RASP uruchomiła portal Noizz.pl dla pokolenia milenialsów. "Wynajdujemy dla Was to, co w sieci najciekawsze, zabawne, najbardziej poruszające i inspirujące" - zapowiadają twórcy.
”Chcieliśmy stworzyć markę, która będzie dostarczała użytkownikowi wartościowych treści w atrakcyjnej dla niego formie. Noizz będzie wychodzić z treściami w jego ulubione kanały dystrybucji, jak np. Facebook, Snapchat, Instagram” – zapowiada szefowa projektu Anna Piętka, cytowana przez Onet.pl. ”Najważniejsze jest to, żeby historie były opowiedziane w ciekawy sposób. Dlatego w naszych publikacjach wykorzystujemy dużo wstawek z mediów społecznościowych, wideo, quizów i list, żeby jak najbardziej uatrakcyjnić nasze treści” – dodaje.
Treści tworzone w nowym serwisie podzielono na trzy sekcje. Noizz News to podsumowania kluczowych informacji z kraju i ze świata podane w millenialsowy sposób – gify, infografiki, wideo, zdjęcia z przypisami. Noizz Buzz to treści lekkie, które służą przede wszystkim rozrywce jak np. quizy. Z kolei Noizz Big Stories to reportaże.
Noizz.pl zrezygnował z tradycyjnej reklamy displayowej, stawiając na reklamę natywną oraz content marketing.
Redaktorem naczelnym Noizz.pl jest Paweł Pawelec.
Today we launched Noizz.pl - a brand new millennial service in Poland. Let's make some #Noizz @noizz.pl pic.twitter.com/zvgq8tJy0Z
— Mark Dekan (@mark_dekan) listopad 2, 2015
Konkurencyjna Grupa Wirtualna Polska do milenialsów kieruje odmieniony serwis o2.pl.
KOZ










