Bartłomiej Czernecki doradcą zarządu PMPG Polskie Media
Bartłomiej Czernecki (fot. materiały prasowe)
Bartłomiej Czernecki, były wiceprezes Art & Business Magazine SA, został doradcą zarządu PMPG Polskie Media SA.
Czernecki jest prawnikiem, był m.in. wiceprezesem zarządu Art & Business Magazine SA (obecnie ArtNews SA), wydawcy magazynu "Art & Business". Brał udział w negocjacjach transakcji, w ramach której notowana na giełdzie NewConnect ArtNews SA połączyła się z amerykańską grupą wydawniczą Brant Publications. Spółkę opuścił jednak przed zakończeniem transakcji. - Chcę rozwijać polskie media, aby były silniejsze - zapewnia Bartłomiej Czernecki. Czy oznacza to, że będzie doradzać PMPG Polskie Media w kwestiach ewentualnych akwizycji? - Chyba jeszcze trochę za wcześnie, żeby tak mówić. PMPG to spółka giełdowa, nie zdradza się wszystkiego na pierwszej randce - mówi Czernecki.
Anna Pawłowska-Pojawa, rzeczniczka PMPG Polskie Media SA, wyjaśnia, że Czernecki ma zajmować się wzmacnianiem należących do spółki marek (PMPG jest głównym udziałowcem w spółkach wydających "Wprost" i "Tygodnik do Rzeczy") i rozwojem sektora digital.
(JM, 30.10.2015)










