Na rynek wejdzie kolejny magazyn kulinarny - AVT Korporacja wyda "Olive"
Okładka nowego dwumiesięcznika "Olive"
30 listopada br. AVT Korporacja wyda kulinarny dwumiesięcznik „Olive”, który będzie polską edycją brytyjskiego magazynu o tym samym tytule. Redaktor prowadzącą została Dorota Próchniewicz.
„Olive” ma ukazywać się na licencji Intermediate Media Co. Będzie zawierał około 100 stron, kosztował 9,90 zł (wersja elektroniczna 6 zł) i zostanie wydany w nakładzie 30 tys. egzemplarzy. Pismo zawiera w podtytule hasła: Gotuj, Jedz, Próbuj i zostało podzielone na dania weekendowe i codzienne. W pierwszym numerze znajdzie się 100 przepisów, w kolejnych ma ich być około 80. - Dwumiesięcznik kierowany jest do osób lubiących gotować, szukających wciąż inspiracji na dania wykwintne i codzienne. Oprócz przepisów w magazynie znajdzie się przewodnik po miejscach w Polsce i na świecie, w których można dobrze zjeść - mówi redaktor prowadząca. Dorota Próchniewicz jest autorką i redaktorką publikacji kulinarnych oraz poradników dla dzieci i młodzieży, współpracowała m.in. z miesięcznikiem "Kuchnia" (Agora SA), wydawnictwami Prószyński Media oraz Egmont.
Magazyn będzie dystrybuowany w sieciach Ruch, Kolporter, Garmond, HDS, Empik. Strona reklamowa kosztuje 10 tys. zł, a reklamowa czwarta strona okładki - 16 tys. zł.
Wydawnictwo AVT Korporacja wydaje m.in. dwumiesięcznik "Good Food Polska", który od 2016 roku ma być miesięcznikiem.
(IKO, 29.10.2015)










