Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 23, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mundialowy konkurs Gillette

Pod hasłem ”Wybierz Gillette! Wygraj Hyundaia!” ruszyła akcja promocyjna Gillette. Wspiera ją kampania reklamowa przygotowana przez agencję Gruppa66 Ogilvy.

Główną nagrodą w SMS-owym konkursie jest samochód Hyundai Tucson. Ponadto rozlosowane zostanie 10 podwójnych biletów na mecz Polska-Niemcy w Dortmundzie podczas mistrzostw świata w piłce nożnej. Gillette jest oficjalnym sponsorem mistrzostw. Akcji towarzyszy kampania telewizyjna i w Internecie. Media zakupił MediaCom Warszawa.

(AG, 23.03.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.