Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 23, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dogrywka w przetargu Škoda Auto Polska

Škoda Auto Polska przesunęła na pierwszą połowę kwietnia rozstrzygnięcie przetargu na projekty BTL i PR.

Pierwotnie planowano, że decyzja o wyborze agencji zapadnie w tym tygodniu. Tomasz Piasny, szef PR w Škoda Auto Polska, tłumaczy jednak, że termin przesunięto, by startującym agencjom (Peppermint, Open i GPD) dać czas na dopracowanie briefu. Zwycięzcy Škoda zleci przygotowanie materiałów POS do swoich salonów, obsługę ATL i BTL programu bezpiecznej jazdy Szkoła Auto (szkola-auto.pl), działania public relations i realizację eventów oraz działania B2B. Do tej pory w tym zakresie Škoda była obsługiwana przez kilka agencji, m.in. Rodan i Axel Studio. Teraz chce wyłonić jedną firmę.

(MŁ, 23.03.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.