Dogrywka w przetargu Škoda Auto Polska
23.03.2006, 09:41
Škoda Auto Polska przesunęła na pierwszą połowę kwietnia rozstrzygnięcie przetargu na projekty BTL i PR.
Pierwotnie planowano, że decyzja o wyborze agencji zapadnie w tym tygodniu. Tomasz Piasny, szef PR w Škoda Auto Polska, tłumaczy jednak, że termin przesunięto, by startującym agencjom (Peppermint, Open i GPD) dać czas na dopracowanie briefu. Zwycięzcy Škoda zleci przygotowanie materiałów POS do swoich salonów, obsługę ATL i BTL programu bezpiecznej jazdy Szkoła Auto (szkola-auto.pl), działania public relations i realizację eventów oraz działania B2B. Do tej pory w tym zakresie Škoda była obsługiwana przez kilka agencji, m.in. Rodan i Axel Studio. Teraz chce wyłonić jedną firmę.(MŁ, 23.03.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










