Dział: INTERNET

Dodano: Październik 20, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"National Geographic Polska" przebudował stronę internetową

Nowa internetowa odsłona polskiego wydania "National Geographic" (Burda NG Polska), to przede wszystkim większe i lepiej wyeksponowane fotografie. Wprowadzono więcej elementów społecznościowych. Na www.national-geographic.pl poprawiono też nawigację.

Online managerem "National Geographic Polska" jest Łukasz Głombicki (wcześniej pracował w Agorze - był wydawcą strony głównej Gazeta.pl i szefem serwisu Pieniadze.gazeta.pl). "Następnym naszym celem jest rozwój naszego kanału YouTube i profilu na Instagramie" - informuje w komunikacie prasowym Głombicki.

(20.10.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.