Jubileuszowe wydanie "Glamour" tańsze i wsparte kampanią
23.03.2006, 09:31
Kwietniowe wydanie miesięcznika "Glamour" (G+J Polska), który kończy właśnie trzy lata, ukazało się w zwiększonym nakładzie i z niższą ceną.
Nakład urodzinowego numeru (410 tys. egz.) został podzielony. Pismo można kupić bez dodatku za 2,90 zł albo z paskiem i torbą za 14,90 zł. Zwykła cena ”Glamour” to 5,50 zł. Choć wydawca tego nie komentuje, cena kwietniowego numeru pisma spadła do 2,90 zł nieprzypadkowo – tyle kosztuje bowiem ”Joy” (Hearst Marquard Publishing), nowy i najtańszy magazyn luksusowy dla kobiet. G+J zastrzega, że to jednorazowa obniżka z powodu jubileuszu. Rafał Oracz, szef działu prasowego CR Media, ocenia pomysł z obniżeniem ceny za trafiony. - Dla konkurencji najbardziej niebezpieczne są pierwsze numery ”Joya”, gdy czytelniczki testują tytuł ze względu na niską cenę. I w tym czasie ”Glamour” umiejętnie kontratakuje - mówi. Według Oracza ”Joy” nie zagraża ”Glamour”, który, według niego, jest z wyższej półki i dla starszych czytelniczek. Ukazaniu się kwietniowego numeru miesięcznika towarzyszy akcja promocyjna ”Narodowy Dzień Glamour”, który przypada 22 kwietnia. Tego dnia czytelniczki będą mogły zrealizować kupony rabatowe uprawniające do 50-procentowych zniżek w 1243 sklepach odzieżowych w całym kraju. Z kolei w Centrum Handlowym Arkadia w Warszawie styliści i wizażyści ”Glamour” będą udzielać porad. Najnowszy numer wspiera kampania promocyjna w telewizji (TVP 1, TVP 2, TVN, TVN Style, Polsat, TV 4, MTV Polska), radiu (RMF FM, Radio Eska), prasie (”Gala”) oraz w Internecie. Krecję reklam wydawca przygotował we własnym zakresie, media zaplanował i zakupił Starcom. Średnia sprzedaż miesięcznika w 2005 roku wyniosła 152 115 egz. (dane ZKDP).(ML, 23.03.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










