Dział: PRASA

Dodano: Październik 13, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Króliczki "Playboya" będą musiały się ubrać

"Playboy" rezygnuje z publikowania zdjęć rozebranych kobiet - napisał "The New York Times" powołując się na obecnego szefa wydawnictwa Scotta Flandersa. Pismo chce walczyć o czytelników tekstami.

"Playboy" ma nadal zamieszczać zdjęcia atrakcyjnych modelek, ale ubranych. Kierownictwo redakcji uznało, że w czasach, gdy każdy ma dostęp do Internetu, publikowanie zdjęć roznegliżowanych kobiet w magazynie drukowanym staje się bezcelowe. Wydawca chce postawić na ambitne teksty. Według "The New York Times", założyciel i długoletni szef "Playboya", 89-letni obecnie Hugh Hefner, zgodził się na zmianę profilu magazynu.
"Playboy" zadebiutował w grudniu 1953 roku numerem z Marylin Monroe na okładce. W 1975 roku jego sprzedaż wynosiła ok. 5,6 mln egz. - obecnie to 800 tys. egz.
Polską edycję miesięcznika wydaje Marquard Media Polska. W lipcu br. jego sprzedaż spadła do 34,7 tys. egz. (dane ZKDP).

(PAP, 13.10.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.