Dział: PRASA

Dodano: Październik 12, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

„Be Active” na trzecim miejscu wśród miesięczników dla kobiet

Z pierwszych dostępnych wyników sprzedaży miesięcznika „Be Active. Dietetyka & Fitness” (Edipresse Polska) wynika, że w lipcu br. magazyn zajął trzecią pozycję wśród miesięczników dla kobiet (bez poradnikowych). W tym samym okresie trzem tytułom wzrosła sprzedaż.

Według danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy najwyższą sprzedaż wśród miesięczników dla kobiet o tematyce lifestylowej, zdrowym trybie życia i urodzie miał w lipcu br. "Twój Styl" (Wydawnictwo Bauer) – 176 037 egz. (spadek o 13,41 proc. w porównaniu do lipca 2014 roku). Sprzedaż magazynu well-being "Women's Health" (Motor Presse Polska), który jest miesięcznikiem od marca br. (wcześniej dwumiesięcznik) to 105 187 egz. Miesięcznik "Be Active. Dietetyka & Fitness", który zadebiutował 16 czerwca br., w lipcu sprzedał się w 93 142 egz. Sprzedaż „Grazii” (Wydawnictwo Bauer), która jest miesięcznikiem od maja br. (wcześniej dwutygodnik) to 68 467 egz.
Wzrost średniej sprzedaży zanotowały dwa tytuły Marquard Media Polska: "Shape" - o 6,71 proc., do 22 460 egz. i „Hot Moda” o 0,91 proc., do 54 370 egz., a także "Avanti" (Agora SA) – o 6,28 proc., do 84 229 egz. Tymczasem największy spadek sprzedaży w segmencie odnotował miesięcznik „Elle” (Burda Media Polska) – o 20,37 proc., do 46 615 egz.

(IKO, 12.10.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.