Dział: PERSONALIA

Dodano: Grudzień 15, 2003

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nowy dyrektor marketingu w Axel Springer Polska

Beata Mońka od 1 lutego będzie dyrektorem zarządzającym ds. marketingu i sprzedaży oraz członkiem zarządu wydawnictwa Axel Springer Polska.

Jest to nowe stanowisko w wydawnictwie. Do sierpnia za działy reklamy i promocji odpowiadał Władysław Krakowiak (pełniący funkcję dyrektora marketingu). Beacie Mońce podlegać będą biuro reklamy i dział promocji wydawnictwa. Do Axel Springer Polska przechodzi ona z agencji reklamowej Corporate Profiles DDB, gdzie była zastępcą dyrektora generalnego i członkiem zarządu. Jej obowiązkami podzielą się Szymon Gutkowski, dyrektor generalny agencji i Paweł Kastory, prezes grupy. Na razie nie zamierzają przyjmować nikogo na miejsce Mońki. (AN, BOB)

(AN, BOB, 15.12.2003)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.