Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 22, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

CB4 Media przygotowała ofertę reklamową na mundial 2006

Firma reklamy zewnętrznej CB4 Media oferuje nośniki reklamowe w pociągach EuroCity na kampanie związane z rozpoczynającym się w czerwcu w Niemczech Mistrzostwami Świata w Piłce Nożnej 2006.

CB4 Media wybrała do przeprowadzenia kampanii pociągi, które trzy razy dziennie kursują na trasie Warszawa–Berlin–Warszawa. Reklamy zostaną umieszczone na drzwiach do przedziałów. Oferta jest skierowana przede wszystkim do firm będących sponsorami mundialu. Kampanie będzie można przeprowadzić od 1 maja do 15 czerwca w trzech wagonach tzw. lotniczych oraz w dziewięciu wagonach z przedziałami. CB4 Media nie ujawnia cennika.

(JW, 22.03.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.