Pascal Brodnicki w nowej roli reklamowej - promuje Ramę do smażenia
Pascal Brodnicki w kampanii Ramy (fot. materiały prasowe)
Kucharz Pascal Brodnicki, znany dotąd głównie z reklam Lidla, wcielił się w nową rolę reklamową. Tym razem promuję markę Rama (Unilever Polska).
Twarzą kampanii promującej Ramę do smażenia ("Rama Smaż jak szef kuchni") został Pascal Brodnicki. Kampania prowadzona jest m.in. telewizji, prasie, Internecie i podczas eventów.
Działania reklamowe w ramach kampanii obejmują też lokowanie produktu i sponsoring programu "Top Chef" (Polsat).
Za kampanię odpowiadają agencje Grey, Lowe Warsaw i Cohn & Wolfe. Media zakupił dom mediowy PHD Media Directions.
W sierpniu br. Lidl Polska po trzech latach zakończył współpracę reklamową z Pascalem Brodnickim, który wspólnie z Karolem Okrasą promował sieć tych sklepów.
(DR, 29.09.2015)










