Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 21, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W Poznaniu stawiają na niestandardowe nośniki

Poznańska agencja reklamowa Higher wprawdza do swojej oferty reklamowe kamizelki GOTV. To jak dotąd pierwsze w Polsce połączenie nośników indoor- i outdoorowych.

GOTV to kamizelka, na której znajdują się ekrany służące do przekazu reklam multimedialnych. Urządzenie pozwala na swobodną promocję w sklepach, domach handlowych, środkach komunikacji miejskiej, klubach czy na imprezach masowych. - Jest to rodzaj przenośnej, prywatnej telewizji, która dociera wszędzie tam, gdzie chcemy i do kogo chcemy – mówi Michał Ciszak, dyrektor ds. marketingu i reklamy agencji Higher. Kamizelka jest wyposażona w dwie baterie pozwalające na osiem godzin pracy oraz 15-calowy monitor z wbudowanym czytnikiem kart flash. Całość waży 4,8 kg. W cenę wynajmu GOTV wliczona jest produkcja spotu emitowanego na monitorach.

(BS, 21.03.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.