W Poznaniu stawiają na niestandardowe nośniki
21.03.2006, 12:14
Poznańska agencja reklamowa Higher wprawdza do swojej oferty reklamowe kamizelki GOTV. To jak dotąd pierwsze w Polsce połączenie nośników indoor- i outdoorowych.
GOTV to kamizelka, na której znajdują się ekrany służące do przekazu reklam multimedialnych. Urządzenie pozwala na swobodną promocję w sklepach, domach handlowych, środkach komunikacji miejskiej, klubach czy na imprezach masowych. - Jest to rodzaj przenośnej, prywatnej telewizji, która dociera wszędzie tam, gdzie chcemy i do kogo chcemy – mówi Michał Ciszak, dyrektor ds. marketingu i reklamy agencji Higher. Kamizelka jest wyposażona w dwie baterie pozwalające na osiem godzin pracy oraz 15-calowy monitor z wbudowanym czytnikiem kart flash. Całość waży 4,8 kg. W cenę wynajmu GOTV wliczona jest produkcja spotu emitowanego na monitorach.(BS, 21.03.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










