Spoty PKO BP w rytmie ”Mambo Italiano”
21.03.2006, 09:42
PKO Bank Polski rozpoczął kampanię promocyjną kredytu mieszkaniowego Własny Kąt.
Przygotowały ją agencje PZL i Euro RSCG 4D oraz dom mediowy Optimum Media OMD. Kampania jest prowadzona pod hasłem ”Weź i więcej nie myśl”, a w reklamie telewizyjnej wykorzystano melodię z piosenki ”Mambo Italiano” (wykonywaną m. in. przez Rosemary Clooney). Kredyt najintensywniej będzie reklamowany do 7 kwietnia, ale kampania potrwa do czerwca. Obejmuje telewizje (TVP, TVN, Polsat, TVN Siedem, TV 4, Discovery Channel, Animal Planet, TVN 24, Reality TV, Hallmark, National Geographic, Club, Planet, Romantica, Fasion TV, Canal+ Sport, TV Biznes). Reklama prasowa w formie pasków na stronach poświęconych nieruchomościom zaplanowana została w prasie ogólnopolskiej (”Gazeta Wyborcza”, ”Rzeczpospolita”, ”Fakt”) i regionalnej - w formie paska na pierwszej stronie (m.in. ”Dziennik Bałtycki”, ”Dziennik Łódzki”, ”Dziennik Wschodni”, ”Dziennik Zachodni”, ”Gazeta Krakowska”). Wsparciem będzie reklama radiowa (stacje regionalne) i w Interncie (m.in. Wirtualna Polska, Onet.pl, Interia.pl, Gazeta.pl) oraz materiały POS.(MŁ, 21.03.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










