Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 21, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Viva Polska nie przywróci programów rozrywkowych

Do kanału Viva Polska (Viacom International Media Networks Poland) nie wrócą programy rozrywkowe. Ramówkę wypełniać ma tylko muzyka.

Od lipca br. nadawca zrezygnował z nadawania programów typu reality show, a całą ramówkę zajęły pasma z muzyką klubową. Wówczas nie chciał ujawnić, czy zmianę wprowadził tylko na wakacje. – Możemy już potwierdzić, że nadal na Vivie będziemy emitować muzykę. Jesteśmy zadowoleni z wyników oglądalności, ale oczywiście chcemy więcej. Widzimy w muzyce EDM (elektroniczna muzyka taneczna – przyp. red.) duży potencjał, więc wierzymy, że to dobry kierunek rozwoju dla stacji – wyjaśnia Agnieszka Krakós-Gorący, PR manager Viacom International Media Networks Poland.
Jednak w porównaniu wyników za okres 1 lipca - 15 września w 2014 i 2015 roku udział Vivy w rynku spadł z 0,17 proc. do 0,11 proc. – Ale jeśli spojrzymy na wyniki z ostatnich miesięcy, Viva notuje systematyczny wzrost. Dla nas jest to potwierdzenie, że strategia, którą przyjęliśmy, powoli, ale systematycznie zdobywa uznanie widzów – podkreśla Agnieszka Krakós-Gorący. Viva w maju i czerwcu br. miała po 0,09 proc. udziału w rynku, a w lipcu i sierpniu – po 0,12 proc. Nie bez znaczenia jest też fakt, że produkcja telewizji muzycznej jest tańsza niż kanału z programami rozrywkowymi.
Dane: Nielsen Audience Measurement.

(KOZ, 21.09.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.