Wielkanocna kampania reklamowa Delecty
20.03.2006, 09:41
Agencja reklamowa Red 8 Communications Group przygotowała kreację spotów radiowych i telewizyjnych dla wielkanocnej kampanii marki Delecta (Rieber Foods Polska SA). Media planował i kupował Starcom.
Dziś rusza wizerunkowo-produktowa kampania reklamowa ciast w proszku z linii Duża Blacha Delecty pt. ”Delecta. Cieszymy się sobą”. Do połowy kwietnia będzie prowadzona w TVP 1, TVP 2, TVP 3, Polsacie, TVN-ie, TVN Siedem, TV 4 oraz w radiu RMF FM. Dodatkowo do końca kwietnia, w prasie (m.in. ”Claudia”, ”Pani Domu”, ”Naj”, ”Przyjaciółka”, ”Tina”, ”Moje Gotowanie”) będą się pojawiać teksty sponsorowane, dotyczące przypraw i dodatków do ciast marki Delecta.(JW, 20.03.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










