Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: kulinarne show

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 03, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wellman i Okrasa w nowej kampanii Lidla przygotowanej przez GPD

Kto robi nową kampanię z Dorotą Wellman i Karolem Okrasą w roli głównej? Tak jak w przypadku poprzedniego formatu (Pascal kontra Okrasa) za wszystkim stoi agencja reklamowa GPD Agency. I jak poprzednio, oprócz stworzenia strategii, zajęła się ona kompleksową realizacją kampanii, począwszy od spotów telewizyjnych i radiowych, przez przygotowanie materiałów POSM: outdoor i indoor, aż po obszar działań internetowych, jak na przykład obsługa portalu  KuchniaLidla.pl czy kanału YouTube Lidl Polska.

Mariusz Radecki, CEO/Creative Director, GPD, mówi o współpracy z Lidlem:

[…] zupełnie inaczej pracuje się z Klientem, którego działaniami kieruje nie perspektywa doraźnego zysku, ale długoterminowa misja. Pracując dla Lidla, na każdym kroku czuje się, że chodzi o coś więcej niż kolejne promocje. Razem naprawdę zmieniamy polską kuchnię, a taka świadomość daje potężną motywację do kreowania oryginalnych rozwiązań i ciągłego rozwijania naszej koncepcji. Ostatnie zmiany są właśnie efektem tego rozwoju. Nowa odsłona kampanii ma kontynuować misję Lidla, ale w zupełnie nowy, jeszcze bardziej zaskakujący i otwarty na ludzi sposób”.

No i rzeczywiście zapowiada się interesująco, bo oprócz wyjątkowej pary prowadzących, czyli Doroty Wellman i Karola Okrasy, w nowej kampanii zobaczymy wiele znanych twarzy, gwiazdy polskiego show-biznesu, kulinarnych specjalistów, ale również zwykłych ludzi potrafiących przygotować niezwykłe dania. Bo teraz Lidl chce nie tylko pomagać, uczyć i doradzać, ale także otworzyć się jeszcze bardziej na ludzi i ich popisowe przepisy, które dzięki kampanii będzie mogła poznać cała Polska!

Na tym jednak nie koniec. GPD w kreacji posuwa się o krok dalej, zacierając granice między reklamą a reality show, między rzeczywistością wyreżyserowaną a autentycznym, spontanicznym i niczym nieskrępowanym spotkaniem przyjaciół, którzy po prostu uwielbiają gotować, rozmawiać o gotowaniu – no i oczywiście JEŚĆ

 

(artykuł sponsorowany, 03.09.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.