Dział: INTERNET

Dodano: Wrzesień 03, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Twitter dostarcza już reklamy do 200 krajów

(fot. pixabay.com)

Serwis mikroblogowy Twittera powiększył wczoraj zasięg swojej platformy reklamowej o 167 nowych rynków.

Na Twitterze promować się mogą reklamodawcy już z 200 krajów. Serwis podał w środę, że narzędzie pozwalające małym i średnim firmom na samodzielne przygotowywanie kampanii jest obecnie dostępne w 15 językach.
W tej chwili ponad 60 proc. wpływów reklamowych Twittera generowanych jest w USA, mimo że większość użytkowników serwisu pochodzi spoza Ameryki Północnej.

(LL, 03.09.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.