Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 03, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Lidl podał szczegóły nowego formatu reklamowego, Wellman oddaje część honorarium

Plakat reklamujący nową kampanię Lidla

Wczoraj ujawniono, że w nowej kampanii marketingowej sieci dyskontów Lidl Dorota Wellman i Karol Okrasa będą prowadzić talk-show „Dorota, Karol i Goście”. Spot reklamowy w formie krótkiego programu będzie pokazywany w porze najwyższej oglądalności w TVP 1. Związana z TVN Wellman zadeklarowała przekazanie części swojego wynagrodzenia za udział w reklamie na cele charytatywne.

Podczas konferencji prasowej Dorota Wellman powiedziała: „Postanowiłam przeznaczyć pieniądze na cele charytatywne, jak zwykle, kiedy robię reklamę”. 100 tys. zł z jej honorarium otrzyma Fundacja TVN „Nie jesteś sam”, a 200 tys. zł ma trafić do innych organizacji pomagających potrzebującym.
W nowej kampanii Lidla Dorota Wellman i Karol Okrasa będą zapraszali gości do talk-show zatytułowanego „Dorota, Karol i Goście”. Będzie on prowadzony w knajpce Kuchnialidla.pl. Jednymi z pierwszych gości mają być uczestnicy programu „Europa da się lubić” (emitowany był przed laty w TVP 2): Elisabeth Duda, Teo Vafidis i Stefano Terrazzino. W reklamowym formacie pojawią się też Anna Mucha i Borys Szyc. Talk-show będzie pokazywać TVP 1 w soboty o 17.15 i w niedziele o 19.50. Odcinki będą trwały 3 minuty i 30 sekund. Koncepcja zakłada zacieranie różnic między typową reklamą a reality show.
Akcja teaserowa nowej kampanii Lidla trwała od połowy sierpnia br. W obecnym formacie reklamowym nie ma już Pascala Brodnickiego, z którym sieć współpracowała przez trzy lata. Tak jak w przypadku poprzedniego formatu ("Pascal kontra Okrasa"), tak i za nową kampanią Lidla stoi agencja reklamowa GPD Agency.
Media zaplanował i kupił MediaCom Warszawa, a działania PR wspiera agencja 24/7Communication.

 

(AMP, 03.09.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.