Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 17, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ambra wybrała agencję dla Dorato

Butik kreatywny Jasieński & Stadnicki wygrał przetarg na przygotowanie najnowszej kampanii wina musującego Dorato (Ambra SA).

W przetargu brało udział pięć agencji reklamowych. Ambra nie podaje ich nazw. Z wybraną agencją firma podpisze umowę na przygotowanie najbliższej kampanii, nie wyklucza jednak przedłużenia współpracy. Kampania Dorato obejmie głównie telewizję, outdoor będzie uzupełnieniem. Przetarg na obsługę wina marki Fiore ma się rozstrzygnąć w przyszłym tygodniu. (MAZ)

(17.03.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.