Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 17, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

MindShare i "Dziennik Bałtycki" zwycięzcami Media Trendów 2006

Dom mediowy MindShare Polska i "Dziennik Bałtycki" zdobyły Grand Prix tegorocznej edycji konkursu Media Trendy organizowanego przez Stowarzyszenie Agencji Reklamowych i Eskadrę.

MindShare został nagrodzony za kampanię ”Nike Run Warsaw”. Kampania ta została też nagrodzona w kategorii innowacyjne dotarcie do specyficznej grupy docelowej w konkursie innowacji w planowaniu mediów. ”Dziennik Bałtycki” otrzymał Grand Prix za trójwymiarowe wydanie. Został on także doceniony w konkursie innowacji w mass mediach za niekonwencjonalne wykorzystanie medium - media regionalne. Po trzy nagrody w konkursie zdobyły domy mediowe Optimum Media OMD i Starcom. Optimum Media OMD nagrodzono za kampanię ”Blue City – UMTS Launch” (kategoria innowacyjnego wykorzystywania miksu mediów), za kampanię ”Bank w telewizji” (telewizja) oraz za kampanię ”Sony Aparat T7” (prasa). Starcom zdobył nagrody kampaniami: ”Jacobs Filiżanki” (reklama zewnętrzna), ”Fanta Bamboocha” (Internet) i Orlenu ”Autostopowicze” (sponsoring i akcje specjalne). Pozostali nagrodzeni to: MediaCom Warszawa za kampanię ”El Mundo es un Penuelo, czyli przewodnik Seata po Hiszpanii” (radio) i Mediaedge:cia za kampanię ”H&M - & Denim” (kino). Natomiast pozostałe nagrody dla mediów otrzymały: Dom Prasy Regionalnej Mediatak za projekt Big Power (w kategorii autopromocja medium ogólnopolskiego), RMF Classic za projekt Open For Chopin (autopromocja medium – media regionalne); RMF FM za projekt Instytut Badania Opinii RMF FM (niekonwencjonalne wykorzystanie medium – media ogólnopolskie), Clear Channel Poland za projekt City Young (zmiana oferty programowej), AMS za projekt AMS dla Integracji (marketing społeczny – media ogólnopolskie), ”Słowo Polskie – Gazeta Wrocławska” za projekt Kask Rowerowy Ratuje Życie (marketing społeczny – media regionalne). ”Logo” jako medium ogólnopolskie i RMF Maxx jako medium regionalne zdobyły nagrody w kategorii debiut roku. Człowiekiem mediów został Piotr Walter. Telewizją roku została TVN 24, czasopismem roku ”Avanti”, firmą reklamy zewnętrznej roku – Stroer, medium internetowym roku – Onet.pl., dziennikami roku ex equo - ”Fakt” i ”Metro”.

(MŁ, 17.03.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.