"Świat Motocykli" zmienił layout
Dostępny na rynku od dzisiaj jubileuszowy 150. numer miesięcznika "Świat Motocykli" (Agora SA) ma nową makietę i okładkę.
Nowa makieta ma być bardziej przejrzysta, a okładka nowocześniejsza. Magazyn jest drukowany na papierze lepszej jakości. Kwietniowy numer ukaże się w zwiększonej objętości – 120 stron (zwykła objętość to ok. 100 stron) i z płytą poświęconą Mistrzostwom Świata Moto GP 2005 przygotowaną wspólnie z kanałem Eurosport. Jubileuszowe wydanie będzie droższe (7,90 zł) od regularnych, których cena nie zmieni się i wyniesie 6,80 zł. Ukazaniu się zmienionego pisma towarzyszy kampania promocyjna w prasie (tytuły Agory: ”Gazeta Wyborcza”, ”Metro”, ”Magazyn Wysokie Obroty” i ”Logo”), telewizji (TVN Turbo, MTV, Eurosport 2), na outdoorze i w Internecie (banery w serwisach Motonet.com.pl i Eurosport.pl). Za kreację odpowiada agencja reklamowa S4, media zaplanował i zakupił dział marketingu czasopism Agory i dom mediowy Starlink. Średnia sprzedaż miesięcznika w 2005 roku wyniosła 37 859 egz. (dane ZKDP).(ML, 17.03.2006)










