Ruszyła kampania reklamowa programu McDonald’sa "Dziecięca Eskorta"
Bramkarz polskiej reprezentacji Artur Boruc jest bohaterem kampanii promującej program McDonald’sa pt. "Dziecięca Eskorta".
W ramach tego programu prowadzony jest konkurs plastyczny ”Moje piłkarskie marzenie”, którego tematem są Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej. Jedenaścioro dzieci, których prace zostaną uznane za najlepsze, pojedzie w czerwcu na mecz Polska-Niemcy jako tzw. eskorta polskiej reprezentacji narodowej. Zwycięzcy zostaną wyłonieni w połowie maja. Kampania reklamowa informująca o trwającym do 18 kwietnia konkursie prowadzona jest w telewizji (m.in. TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN, TVN Siedem, TV 4, Polsat Sport, Cartoon Network, Fox Kids) oraz w prasie. Kreację przygotowała agencja DDB Warszawa, a media kampanii kupił i zaplanował dom mediowy Optimum Media OMD.(JW, 17.03.2006)










