Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 17, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ruszyła kampania reklamowa programu McDonald’sa "Dziecięca Eskorta"

Bramkarz polskiej reprezentacji Artur Boruc jest bohaterem kampanii promującej program McDonald’sa pt. "Dziecięca Eskorta".

W ramach tego programu prowadzony jest konkurs plastyczny ”Moje piłkarskie marzenie”, którego tematem są Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej. Jedenaścioro dzieci, których prace zostaną uznane za najlepsze, pojedzie w czerwcu na mecz Polska-Niemcy jako tzw. eskorta polskiej reprezentacji narodowej. Zwycięzcy zostaną wyłonieni w połowie maja. Kampania reklamowa informująca o trwającym do 18 kwietnia konkursie prowadzona jest w telewizji (m.in. TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN, TVN Siedem, TV 4, Polsat Sport, Cartoon Network, Fox Kids) oraz w prasie. Kreację przygotowała agencja DDB Warszawa, a media kampanii kupił i zaplanował dom mediowy Optimum Media OMD.

(JW, 17.03.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.