Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 17, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Show Clarksona tak samo kosztowne jak kupno "The Washington Post"

(fot. pixabay.com)

Amazon wyda na produkcję nowego show z udziałem byłych gwiazd programu "Top Gear" 250 mln dol. - podał dziennik "The Telegraph".

Gazeta przytacza słowa Jeffa Bezosa, który komentując zatrudnienie Jeremy’ego Clarksona, Richarda Hammonda i Jamesa Maya, powiedział, że jest ono "bardzo, bardzo, bardzo kosztowne". Brytyjczycy przygotują nową audycję motoryzacyjną dla płatnego serwisu streamingowego Amazon Prime. Program ma się pojawić w jego ofercie w przyszłym roku. Clarkson, Hammond i May podpisali umowę obejmującą produkcję trzech sezonów. Jak donosi "The Telegraph", koszty wyprodukowania show mają być porównywalne z kwotą, jaką Bezos zapłacił w 2013 roku za przejęcie dziennika "The Washington Post".

(LL, 17.08.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.