Ad Ants przygotowała kampanię dla Wittchena
16.03.2006, 09:03
Agencja reklamowa Ad Ants przygotowała dla firmy Wittchen kampanię reklamową kolekcji na sezon wiosenno–letni.
To kontynuacja strategii przyjętej jesienią 2005 roku, kiedy Wittchen zerwał z komunikacją reklamową będącą jedynie prezentacją produktów. Obecnie celem działań jest ugruntowanie wizerunku marki Wittchen jako nowoczesnej i luksusowej, która w swojej ofercie posiada szeroką gamę produktów dla kobiet i mężczyzn, oraz prezentacja nowości (w sezonie wiosenno–letnim są to jedwabne apaszki i szale). Kampania, która potrwa do sierpnia, obejmuje film promocyjny emitowany w salonach firmowych, reklamę w Internecie oraz plakaty w punktach sprzedaży. Media Wittchen zaplanował i zakupił we własnym zakresie.(MŁ, 16.03.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










