Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 16, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ad Ants przygotowała kampanię dla Wittchena

Agencja reklamowa Ad Ants przygotowała dla firmy Wittchen kampanię reklamową kolekcji na sezon wiosenno–letni.

To kontynuacja strategii przyjętej jesienią 2005 roku, kiedy Wittchen zerwał z komunikacją reklamową będącą jedynie prezentacją produktów. Obecnie celem działań jest ugruntowanie wizerunku marki Wittchen jako nowoczesnej i luksusowej, która w swojej ofercie posiada szeroką gamę produktów dla kobiet i mężczyzn, oraz prezentacja nowości (w sezonie wiosenno–letnim są to jedwabne apaszki i szale). Kampania, która potrwa do sierpnia, obejmuje film promocyjny emitowany w salonach firmowych, reklamę w Internecie oraz plakaty w punktach sprzedaży. Media Wittchen zaplanował i zakupił we własnym zakresie.

(MŁ, 16.03.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.