Spoty przy Super Bowl zdrożały o pół miliona dolarów
09.08.2015, 22:32
(fot. pixabay.com)
Za półminutowy spot przy najbliższym meczu Super Bowl trzeba będzie zapłacić średnio o pół miliona dolarów więcej niż podczas tegorocznej edycji imprezy – szacuje magazyn ”Variety”.
Pismo powołuje się na źródła w stacji CBS, która w 2016 roku przeprowadzi transmisje z finału ligi futbolu amerykańskiego NFL. Donoszą one, że stacja żąda od reklamodawców 5 mln dol. za emisję pojedynczego spotu. W 2013 roku, kiedy CBS ostatni raz transmitowała Super Bowl, cena wynosiła 3,8 mln dol., natomiast w br. NBC wyceniła emisję spotu na 4,5 mln dol. Tegoroczna transmisja meczu była najpopularniejszym programem w historii amerykańskiej telewizji i zgromadziła w Stanach Zjednoczonych 114,4 mln widzów.
(LL, 09.08.2015)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter