Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Sierpień 06, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Do wczoraj w radiu i telewizji było więcej o Komorowskim niż Dudzie

Od początku sierpnia w mediach społecznościowych o prezydencie elekcie Andrzeju Dudzie jest zdecydowanie więcej wzmianek niż o odchodzącym ze stanowiska Bronisławie Komorowskim. Radio i telewizja wolą informować o tym drugim - wynika z analizy przygotowanej przez Press-Service Monitoring Mediów dla "Presserwisu".

Od 1 do 5 sierpnia o prezydencie elekcie Andrzeju Dudzie w prasie było 406 wzmianek, a o kończącym kadencję Bronisławie Komorowskim 402. Andrzej Duda pojawił się w tym tygodniu m.in. na okładkach "Wprost", "Tygodnika do Rzeczy", "W Sieci", "Gazety Polskiej", "Super Expressu". "Fakt" zapowiedział, że 10 sierpnia dołączy książkę o nieznanych faktach z życia nowego prezydenta.
Radio i telewizja oraz Internet (poza serwisami społecznościowymi) dużo więcej miejsca poświęcały przez ostanie dni odchodzącej głowie państwa - Komorowski pojawił się w materiałach radiowych i telewizyjnych 915 razy, a Duda 675. W serwisach internetowych o Komorowskim pisano 2504 razy, a o Dudzie 1984. Ale już w mediach społecznościowych dużo popularniejszy jest nowy prezydent. Na Twitterze i Facebooku wspominano o nim 47 758 razy, podczas gdy o Komorowskim było 27 390 wpisów.
Zarówno Duda, jak i Komorowski pojawiali się w pierwszych dniach sierpnia w mediach częściej niż premier Ewa Kopacz i szef Prawa i Sprawiedliwości Jarosław Kaczyński. Premier Kopacz poświęcono 375 artykułów prasowych, 1579 internetowych i 644 materiały w radio i telewizji, a prezesowi PiS 250 tekstów w prasie, 778 w Internecie i 245 materiały w radiu i telewizji.
Analiza została przeprowadzona przez Press-Service Monitoring Mediów dla "Presserwisu". Badaniem objęto prasę, radio, telewizję i Internet w dniach od 1 do 5 sierpnia br. (do godz. 15).

(JM, 06.08.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.