Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 04, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Po sukcesie "Wspaniałego stulecia" TVP stawia na kolejne tureckie seriale (wideo)

Główne anteny Telewizji Polskiej wprowadzą jesienią dwie tureckie produkcje. To efekt sukcesu serialu "Wspaniałe stulecie" emitowanego w TVP 1.

Jedynka jesienią będzie kontynuować kostiumowy serial "Wspaniałe stulecie", ale dodatkowo w ramówce umieści codzienny serial turecki "Tysiąc i jedna noc", który będzie nadawany o godz. 14. W przeciwieństwie do "Wspaniałego stulecia" akcja tego serialu rozgrywa się w czasach współczesnych.
Natomiast w ramówce Dwójki znajdzie się jesienią serial historyczny "Kurt Seyit ve Şura" (jeszcze nie wiadomo, jak będzie brzmiał jego polski tytuł) z akcją umiejscowioną w Rosji carskiej, w czasie I wojny światowej i rewolucji październikowej. Głównym wątkiem serialu jest miłość młodego oficera pochodzenia tureckiego i Rosjanki z wyższych sfer. Najprawdopodobniej będzie emitowany w dni powszednie o 14.50.
Serial "Wspaniałe stulecie" - przedstawiający imperium osmańskie za panowania sułtana Sulejmana Wspaniałego (w XVI w.) - zadebiutował w Jedynce w październiku ub.r. W marcu i kwietniu br. przyciągał średnio ponad 2 mln widzów. Obecnie stacja nadaje odcinki powtórkowe. Jesienią premierowe odcinki serialu będą emitowane w dotychczasowym paśmie przed "Teleexpressem", czyli o godz. 15.50.

(RUT, 04.08.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 04, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kanały temetyczne TVN ratują wpływy reklamowe nadawcy

(fot. pixabay.com)

Zysk netto grupy TVN, przypadający akcjonariuszom jednostki dominującej, wyniósł w drugim kwartale br. 36,9 mln zł (spadek o 68 proc.), a wynik EBITDA - 164 mln zł (spadek o 10 proc.). Udział w zysku nC+ osiągnął 29,2 mln zł, a Onetu - 4,1 mln zł. Przychody grupy wzrosły o 2,7 proc. do 445,4 mln zł.

Spółka podała, że jej przychody reklamowe wzrosły o 2,9 proc. do 329 mln zł. Wzrost ten wynikał z wyższych przychodów kanałów tematycznych, głównie TVN 7, TTV, TVN24 i TVN24 BiŚ, które skompensowały spadek przychodów reklamowych głównego kanału, czyli stacji TVN.
"Wyniki TVN w pierwszej połowie roku odzwierciedlają niższą niż oczekiwana oglądalność oferty programowej głównego kanału w połączeniu z niższą dynamiką rynku, którą przypisujemy niepewności związanej z wyborami prezydenckimi w Polsce oraz sytuacją ekonomiczną Grecji i jej potencjalnym wpływem na Unię Europejską. Z optymizmem rozpoczynamy drugą połowę roku, ponieważ poziom zamówień na lipiec i sierpień wskazuje na przyspieszenie wzrostu rynku, co TVN wykorzysta dzięki jesiennej ofercie programowej wprowadzając nowe programy i seriale" - podał w komunikacie giełdowym spółki jej prezes Markus Tellenbach.
Przychody spółki za pierwsze półrocze wyniosły 808 mln zł (wzrost o 3,1 proc.), a wynik EBITDA 223 mln zł (spadek o 19,7 proc.). Zysk netto za sześć miesięcy br. to 116 mln zł (o 10 mln zł mniej niż w pierwszym półroczu 2014).

(04.08.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo