Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 15, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Hallmark Channel będzie nadawał specjalnie dla Polski

Firma Sparrowhawk Media, właściciel Hallmark Channel, zapowiada ekspansję na polski rynek. Planuje m.in. uruchomienie nowych kanałów, z których pierwszy ma ruszyć jeszcze w tym roku.

– Polska to dla nas bardzo obiecujący rynek, zwłaszcza że polscy widzowie są młodsi i lepiej sytuowani niż w innych krajach tego regionu – mówi Collin McLeod, commercial director CEE Sparrowhawk Media. Jeszcze w tym roku Sparrowhawk z myślą o żeńskiej widowni uruchomi nowy kanał filmowo–serialowy. Jego oferta, podobnie jak w Hallmarku, będzie pozbawiona przemocy, brutalności i seksu. Kolejny plan Sparrowhawk to wprowadzenie wspólnie z operatorami telefonii komórkowej nowej usługi txtbig. Jest to możliwość przesyłania z komórki do komórki spotów, które są skrótami popularnych seriali i filmów telewizyjnych. Firma zabiega o większy zasięg dla swojego sztandarowego kanału – Hallmark Channel. W tym celu prowadzi m.in. zaawansowane rozmowy z sieciami Aster City i Vectra (obecnie spośród dużych operatorów kablowych w swojej ofercie mają go UPC i Multimedia Polska). McLeod zapowiada, że od nowego roku sygnał Hallmark Channel ma być nadawany drogą satelitarną osobno dla Polski, co oznacza, że kanał zyska nową, adresowaną wyłącznie do polskiego widza ramówkę.

(ASA, 15.03.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.