Adidas na Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej Niemcy 2006
15.03.2006, 09:12
W połowie kwietnia ruszy kampania reklamowa marki Adidas, którą dla Adidas Poland zrealizują agencja reklamowa TBWA\Warszawa i dom mediowy Carat Polska.
TBWA\Warszawa adaptowała spot przygotowany przez agencję 180 Amsterdam. Działania PR dla marki Adidas w Polsce prowadzi 180° Public Relations. Twarzami kampanii będą: Michael Ballack, David Beckham, Raúl Gonzales, Kaká, Alessandro Nesta, Juan Román Riquelme i Zinédine Zidane. Reklamy z hasłami ”+10” i ”Impossible is Nothing” do końca Mundialu będzie można zobaczyć w telewizji, prasie (tytuły dla mężczyzn i młodzieży, dzienniki), na wielkoformatowych nośnikach outdoorowych w największych miastach w Polsce oraz w Internecie. Kampanię wesprą materiały POS w punktach sprzedaży. Firma Adidas Poland planuje również wraz z partnerami medialnymi konkursy dla kibiców – wśród nagród znajdą się m.in. bilety na Mundial i oryginalne piłki meczowe mistrzostw. Młodzi kibice (do lat 13) będą mogli wygrać wyjazd do Niemiec na mecze polskiej reprezentacji z Ekwadorem i Kostaryką (9 i 20 czerwca 2006 roku). Adidas jest oficjalnym partnerem, sponsorem i dostawcą sprzętu dla FIFA World Cup 2006. W ramach sponsoringu wyprodukował m.in. obuwie piłkarskie Adidas +F50 TUNIT dostosowane do indywidualnych wymogów zawodników i warunków atmosferycznych. Podczas Mundialu 2006 będą w nich grać zawodnicy: Djibril Cissé, Jermain Defoe, Arjen Robben oraz Kevin Kuranyi. Adidas przygotował nowy model swoich butów piłkarskich Adidas +Predator Absolute, w których zagrają: David Beckham, Zinédine Zidane, Kaká, Raul, Frank Lampard i Patrick Vieira. Adidas kontynuuje rozpoczętą w 1970 roku tradycję dostarczania FIFA piłek meczowych. Oficjalną piłką mistrzostw jest w tym roku piłka Adidas +Teamgeist (składa się z 14, a nie 32 paneli).(MŁ, 15.03.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










