Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 15, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dziewięć teamów zgłoszonych do Young Creatives

Dziewięć z 15 teamów wybrało w preselekcji jury do międzynarodowego konkursu Young Creatives.

Podobnie jak w ub.r., polska edycja międzynarodowego konkursu Young Creatives 2006, organizowana jest przez Klub Twórców Reklamy, przy wsparciu firmy Best, w ramach Festiwalu Reklamy KTR. W konkursie mogą brać udział młodzi kreatywni (do 28. roku życia). Nowością tegorocznej edycji była możliwość zgłaszania prac w kategoriach Print i Cyber. Teamy, które wybrało jury preselekcyjne złożone z zarządu KTR, to: Łukasz Gromkowski i Agnieszka Soczewka z Testardo Red Cell, Katarzyna Nowacka i Tomasz Zieliński oraz Barbara Frączyk i Danuta Horaczuk z TBWA\Warszawa, Jerzy Kępiński i Mateusz Masłowski z Scholz & Friends Warszawa, Maria Makowska i Kamil Redestowicz z BBDO Warszawa, Magdalena Banasik i Sebastian Skoczylas oraz Anna Wolsztajn i Robert Mendel z DDB Warszawa, Natalia Pryzowicz i Johan Pasternak z Mather Communications, Marcin Sosiński, Katarzyna Owczarek z JWT, Rafał Górski, Adam Smereczyński, Mariusz Protasiewicz z Arc Worldwide. Wszystkie teamy 18 kwietnia (godz. 9) w siedzibie Stowarzyszenia Agencji Reklamowych i KTR–u przygotują prace kreatywne na zadany, jednakowy temat podany w dniu konkursu. Jury, które obraduje przy okazji konkursu KTR, wybierze najlepsze prace, a firma Best zgłosi najwyżej oceniony team w danej kategorii, do konkursu Cannes Lyons. Więcej informacji ktr.org.pl.

(MŁ, 15.03.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.