Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 14, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kontrowersyjna kampania Reserved

W ubiegłym tygodniu ruszyła kampania reklamowa nowej kolekcji odzieży jeansowej Reserved.

Jednym z elementów promocji są prowokacyjne plakaty, które pojawiły się we wszystkich salonach sieci Reserved w Europie. Na zdjęciach przedstawiono parę, podczas pełnej namiętości i uczuć gry miłosnej. Wprowadzenie kontrowersyjnych fotografii wywołało protesty niektórych mieszkańców Warszawy. Ich zdaniem reklamy Reserved naruszają dobre obyczaje i są niemoralne. Kampania ma stanowić nowy etap w rozwoju marki i potrwa miesiąc.

(BS, 14.03.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.