Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Lipiec 15, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Przegląd Sportowy" i "Piłka Nożna" ze "Skarbami" przed startem Ekstraklasy

"Skarb Kibica PS" od piątku w kioskach i punktach sprzedaży

"Przegląd Sportowy" (Ringier Axel Springer) w piątek, czyli w dniu rozpoczęcia kolejnego ligowego sezonu, wydaje "Skarb Kibica Ekstraklasy". Dodatek "Skarb Piłkarski" dołącza też tygodnik "Piłka Nożna" (Profus Management).

W tym sezonie patronat nad publikacją "PS" objęła Ekstraklasa SA, organizator piłkarskich rozgrywek. - Tak jak w ubiegłym roku, "Skarb" ma stanowić dodatek do głównego grzbietu "Przeglądu Sportowego" w nakładzie 160 tys. i 20 tys. do katowickiego "Sportu". W sprzedaży będzie dostępny od piątku do poniedziałku, w niektórych punktach do niedzieli. Dodatku nie będzie można nabyć, jeżeli nie kupi się gazety - informuje Robert Piątek, w "PS" odpowiedzialny za magazyn. "Skarb" ma 108 stron, kosztuje 5,90 zł.
W środku znajdą się, tak jak w ubiegłym roku, informacje o klubach, ich składach i taktykach, terminarz rozgrywek, informacje o stadionach, ale także przybliżenie sylwetek piłkarzy. Na łamach „Skarbu Kibica Ekstraklasy” znalazło się także miejsce na komentarze kibiców, którzy mogli zabrać głos w najważniejszych sprawach dotyczących rozgrywek i klubów.
- Startowi nowego sezonu Ekstraklasy towarzyszy też konkurs „Przeglądu Sportowego”. Kibice, którzy opublikują w weekend w mediach społecznościowych swoje zdjęcie ze „Skarbem Kibica Ekstraklasy”, oznaczając je hashtagiem #GOTOWInaSTART, powalczą o nagrody. Wśród nich m.in. o możliwość udziału w produkcji transmisji telewizyjnej z wybranego meczu realizowanej przez Ekstraklasa Live Park, kurs social media przeprowadzony przez Michała Pola, wizytę w redakcji „Przeglądu Sportowego” i gry FIFA. W akcję promocyjną #GOTOWInaSTART włączyły się także kluby Ekstraklasy - informuje Marcin Sierant, product PR manager w Ringier Axel Springer.
"Skarb Piłkarski" wydaje tygodnik "Piłka Nożna". Ten dodatek ukryty jest jednak wewnątrz pisma. Cały magazyn w tym tygodniu ma 72 strony, z czego równo połowa jest poświęcona Ekstraklasie. - Zwykle tygodnik ma 48 stron, w wydaniu specjalnym powiększamy się więc o 24 strony. Oprócz typowych dla takiego wydawnictwa sylwetek zawodników i klubów mamy sporo artykułów. Przede wszystkim wywiadów z trenerami i zawodnikami. Jako pierwsi prezentujemy długą rozmowę z nowym piłkarzem Legii Aleksandarem Prijoviciem - mówi Adam Godlewski, zastępca redaktora naczelnego tygodnika "Piłka Nożna". Tygodnik kosztuje zwykle 3,99 zł. Wydanie specjalne - 5,50 zł.

"Skarb Piłkarski" pojawił się razem z głównym grzbietem "Piłki Nożnej"

(MAC, 15.07.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.