Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Lipiec 14, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

MTV Polska lideruje mediom na Twitterze

Na koniec czerwca br. profil MTV Polska był najliczniej obserwowanym profilem mediów na polskim Twitterze - wynika z analizy firmy Sotrender. Profil MTV Polska w czerwcu miał na Twitterze 775 881 obserwujących, o 2 proc. więcej niż na koniec maja br. Profil Tvn24 zdobył 716 365 followersów (wzrost o 4 proc.), Gazeta Wyborcza.pl - 403 429 (wzrost o 5 proc.).

Spośród tytułów prasowych najwięcej followersów po Gazeta Wyborcza.pl mają "Newsweek Polska" - 400 708 (wzrost o 5 proc.) i tygodnik "Wprost" - 259 059 (wzrost o 6 proc.).
W grupie programów telewizyjnych prowadzą: "Kropka nad i" - 64 165 followersów (wzrost o 1 proc.), "Wiadomości" TVP - 36 188 (wzrost o 7 proc.) oraz "Fakty" TVN - 30 376 (wzrost o 7 proc.). W kategorii stacji radiowych najwięcej obserwujących ma Radio Tok Fm - 172 368 (wzrost o 6 proc.). Mniej obserwujących ma profil Eska - 51 039 (wzrost o 4 proc.) oraz Trójka Polskie Radio - 21 207 (wzrost o 5 proc.).
Najpopularniejszym hasztagiem był w czerwcu #PolskaKochaJanoskians. Tylko 1 czerwca br. hasztag udostępniano lub retweetowano 1238 razy. Nawiązywał on do informacji o dwóch koncertach australijskiego zespołu The Janoskians planowanych w Polsce na wrzesień br. Do tego samego wydarzenia nawiązywał najpopularniejszy tweet, który pojawił się 1 czerwca na profilu Vevo Polska. Wpis odsyłał do teledysku "Real Girls Eat Cake" tego zespołu. Polubiło go 3039 osób i retweetowano 2099 razy.
Zobacz co się dzieje na profilu @PressRedakcja.

(IKO, 14.07.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.