MTV Polska lideruje mediom na Twitterze
Na koniec czerwca br. profil MTV Polska był najliczniej obserwowanym profilem mediów na polskim Twitterze - wynika z analizy firmy Sotrender. Profil MTV Polska w czerwcu miał na Twitterze 775 881 obserwujących, o 2 proc. więcej niż na koniec maja br. Profil Tvn24 zdobył 716 365 followersów (wzrost o 4 proc.), Gazeta Wyborcza.pl - 403 429 (wzrost o 5 proc.).
Spośród tytułów prasowych najwięcej followersów po Gazeta Wyborcza.pl mają "Newsweek Polska" - 400 708 (wzrost o 5 proc.) i tygodnik "Wprost" - 259 059 (wzrost o 6 proc.).
W grupie programów telewizyjnych prowadzą: "Kropka nad i" - 64 165 followersów (wzrost o 1 proc.), "Wiadomości" TVP - 36 188 (wzrost o 7 proc.) oraz "Fakty" TVN - 30 376 (wzrost o 7 proc.). W kategorii stacji radiowych najwięcej obserwujących ma Radio Tok Fm - 172 368 (wzrost o 6 proc.). Mniej obserwujących ma profil Eska - 51 039 (wzrost o 4 proc.) oraz Trójka Polskie Radio - 21 207 (wzrost o 5 proc.).
Najpopularniejszym hasztagiem był w czerwcu #PolskaKochaJanoskians. Tylko 1 czerwca br. hasztag udostępniano lub retweetowano 1238 razy. Nawiązywał on do informacji o dwóch koncertach australijskiego zespołu The Janoskians planowanych w Polsce na wrzesień br. Do tego samego wydarzenia nawiązywał najpopularniejszy tweet, który pojawił się 1 czerwca na profilu Vevo Polska. Wpis odsyłał do teledysku "Real Girls Eat Cake" tego zespołu. Polubiło go 3039 osób i retweetowano 2099 razy.
Zobacz co się dzieje na profilu @PressRedakcja.
(IKO, 14.07.2015)










