Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 13, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zamość przez miesiąc promuje się w telewizji

„Zamość twierdza otwarta” to hasło ogólnopolskiej kampanii wizerunkowej Zamościa, która rozpocznie się w środę 15 lipca.

Kampania „Zamość twierdza otwarta” potrwa do 15 sierpnia br. Ma charakter wizerunkowy. 15- i 30-sekundowe spoty pojawią się w 23 stacjach telewizyjnych (głównie tematycznych). Autorem spotów jest firma BieniekFilm. Całkowity koszt emisji kampanii to ponad 429 tys. zł. Pieniądze pochodzą z bonusu udzielonego miastu w ramach unijnego projektu „Zamość miasto UNESCO, Pomnik historii RP produktem turystycznym polskiej gospodarki”.

.be

(RH, 13.07.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.