Kolejna odsłona kampanii Żywca "Prawie jak…"
14.03.2006, 09:08
Jutro Grupa Żywiec SA rusza z kolejną odsłoną drugiej edycji kampanii reklamowej piwa Żywiec – "Prawie jak...".
Tym razem będą w niej nawiązania do znanych i rozpoznawalnych na całym świecie marek (Levi’s, Bosch, Jeep, Suzuki). Na przykład: ujęcie ze sprzedawcą prezentującym na bazarze parę dżinsów opatrzone zostało podpisem ”Prawie jak Levi’s”. Kampania telewizyjna, w której zostaną wykorzystane dwa nowe spoty, będzie realizowana w stacjach: TVP 1, TVP 2, Polsat, Polsat Sport, TVN, TVN 24, TVN Turbo, Discovery, National Geographic. Wesprą ją działania BTL. Za kreację reklamy odpowiada agencja Just, za produkcję i realizację spotów – Opus Film, media zakupił i zaplanował Zenithmedia (ZenithOptimediaGroup).(ML, 14.03.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










