Pierwsza akcja promocyjna ArchiDoc
14.03.2006, 09:05
ArchiDoc, firma świadcząca usługi zarządzania dokumentami, z początkiem kwietnia rozpocznie swoją pierwszą kampanię reklamową.
Działania reklamowe, prowadzone pod hasłem ”Documentny outsourcing”, będą adresowane przede wszystkim do sektorów: bankowego, finansów i ubezpieczeń. Kampania obejmie prasę (”Gazeta Prawna”, ”Puls Biznesu”, ”Gazeta Bankowa”, ”Gazeta Finansowa”, ”Forbes”, “Computerworld”, ”Outsourcing Magazine” i “MSI”) oraz Internet (m.in. Bankier.pl, Expander.pl, Money.pl, Banki.pl, Pb.pl, Rp.pl) i potrwa dwa miesiące. Celem działań jest budowanie wizerunku oraz zwiększenie świadomości marki ArchiDoc wśród osób poszukujących rozwiązań z dziedziny outsourcingu, archiwizacji danych i obiegu dokumentów. Grupą docelową kampanii są prezesi, dyrektorzy finansowi, dyrektorzy administracyjni, dyrektorzy IT z największych działających na polskim rynku przedsiębiorstw. Kreację kampanii przygotowała agencja Fresh Media. Planowania i zakupu powierzchni reklamowych firma ArchiDoc dokonała we własnym zakresie.(MŁ, 14.03.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










