Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Czerwiec 25, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nowe radio w Gorzowie przyjmie format Radia Vox FM

(fot. freerangestock.com)

Radio Go FM, uruchamiane w Gorzowie Wielkopolskim przez byłego dyrektora należącej do Agory sieci Złote Przeboje Andrzeja Adamczyka, nawiązało współpracę z Grupą Radiową Time. Z Time dogadała się już kilkanaście lat temu nadająca pod tą samą nazwą rozgłośnia, którą również kierował Adamczyk.

Radio Go FM zadebiutuje w wakacje i przyjmie format muzyczny Radia Vox FM (muzyka taneczna, w tym disco polo). Stacja będzie także emitować serwisy krajowe produkowane przez newsroom Time, a w zakresie reklamowym weszła do ogólnopolskiej sieci sprzedaży Vox FM (sprzedaż lokalna realizowana ma być we własnym zakresie).
Monika Polewska, rzeczniczka ZPR Media (jej częścią jest Grupa Radiowa Time), informuje, że Time nie obejmuje udziałów w spółce Radio Go, mającej być nadawcą nowego radia.
Radio Go FM jako drugie – po Radiu Września – skorzystało z propozycji, którą Grupa Radiowa Time przedstawiła stacjom lokalnym podczas spotkania w Mszczonowie 24 lutego br. Jak pisaliśmy w kwietniowym ”Press”, Grupa zaproponowała szeroką ofertę współpracy lokalnym stacjom: od muzycznych playlist, współpracy technicznej, przez gotowe serwisy informacyjne i sprzedaż reklam, po franczyzę. Według nieoficjalnych informacji propozycję otrzymało ponad 20 stacji. ”Analizuję ofertę. Możliwości jest wiele” – przyznał w kwietniowym ”Press” Andrzej Adamczyk, prezes i redaktor naczelny Radia Go FM. Z Adamczykiem nie udało nam się wczoraj skontaktować. W komunikacie prasowym rozesłanym przez Time stwierdził, że ”pakiet mszczonowski“ to bardzo interesujący pomysł dla małych, lokalnych nadawców.
Radio Go nadawało już w Gorzowie Wielkopolskim od 1994 do 1999 roku. Później rozgłośnia weszła do sieci Eska (Grupa Radiowa Time). Andrzej Adamczyk ze stacją związany był od 1994 do 2002 roku. Pracował jako prezenter, szef redakcji muzycznej i redaktor naczelny. Następnie – w 2002 roku – przeszedł do Grupy Radiowej Agory. Był dyrektorem programowym stacji w Bydgoszczy i Wrocławiu, a później zaczął odpowiadać za program całej sieci Złote Przeboje. W 2009 roku odszedł, bo miał inne zdanie od kierownictwa sieci na jej politykę programową i promocyjną.
W ub.r. Andrzej Adamczyk konkurs o częstotliwość w Gorzowie Wielkopolskim wygrał z Radiem Zet Gold (Eurozet), Złotymi Przebojami (Grupa Radiowa Agory), Radiem Wawa (Grupa Radiowa Time) oraz RMF Maxxx (Grupa RMF).

(KOZ, 25.06.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.