Dział: INTERNET

Dodano: Czerwiec 24, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agora Internet Artists przekształca się w Epic Makers (wideo)

Rozpoczęło działalność Epic Makers – studio produkujące autorskie formaty wideo z własną siecią partnerską YouTube, skupiającą youtuberów. Dotychczas była to sieć Agora Internet Artists (AIA).

Epic Makers to kolejny etap w budowaniu oferty wideo Agory. Studio odpowiada za realizację internetowych formatów wideo i promowanie ich przy wsparciu youtuberów. „Chcemy być producentem angażujących treści nowej generacji, a także dystrybutorem produkcji nie tylko do YouTube, ale również do mediów bardziej tradycyjnych” – mówi cytowany w informacji prasowej Łukasz Skalik, dyrektor programowy Epic Makers, zarządzający zespołem koordynatorów ds. kontaktów z partnerami.
Epic Makers ma własną sieć zrzeszającą internetowych twórców. Jej partnerzy będą mieli możliwość bezpłatnego skorzystania z zaplecza technicznego, w tym studia telewizyjnego Agory oraz szkoleń technicznych i merytorycznych. Ponadto, część produkcji będzie promowana w serwisach grupy Gazeta.pl.
Kanały partnerskie Epic Makers zostały podzielone na kategorie tematyczne (m.in. Komedia, Uroda, Muzyka, Sport, Film, Edukacja, Technologie, Motoryzacja, Kuchnia). „Nasza nowa strategia opiera się na tworzeniu pakietów obejmujących grupy twórców w ramach dedykowanych kategorii tematycznych i planowaniu działań reklamowych w oparciu o kilka kanałów” – wyjaśnia Katarzyna Johansson, dyrektor sprzedaży i marketingu, odpowiedzialna za tworzenie polityki handlowej oraz współpracę z klientami.
Epic Makers zrzesza takich twórców, jak m.in. Cezik, Grupa Filmowa Darwin, Ewa Chodakowska, Historia bez cenzury czy Krzysztof Gonciarz.

(24.06.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: INTERNET

Dodano: Czerwiec 25, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Google oferuje bezpłatny streaming muzyczny

(fot. play.google.com)

Koncern internetowy Google wprowadził bezpłatną wersję swojego serwisu Muzyka Google Play.

Użytkownicy serwisu zyskają bezpłatny dostęp do streamingowych stacji radiowych, które będą emitowały muzykę zgodną z ich upodobaniami i nastrojami. Pojawią się w nich reklamy. Na razie nowe funkcjonalności dostępne są wyłącznie w Stanach Zjednoczonych. Dotychczasowa odsłona Muzyka Google Play z możliwością wyboru spośród 30 mln utworów muzycznych pozostanie płatna (9,90 dol., w Polsce 19,90 zł) i pozbawiona reklam.
Eksperci cytowani przez media branżowe wskazują, że nowa oferta Google to ruch wyprzedzający w stosunku do koncernu Apple, który za tydzień zaprezentuje swój muzyczny serwis streamingowy.

(LL, 25.06.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo