Stonoga przez tydzień miał 64 tys. wzmianek w Internecie
W ciągu zaledwie tygodnia od ujawnienia przez Zbigniewa Stonogę na Facebooku akt ze śledztwa dotyczącego afery taśmowej, ukazało się 64 tys. wzmianek na jego temat w Internecie. Większość z nich pojawiła się w mediach społecznościowych, w tym ponad 41 tys. tylko Facebooku – wynika z danych Instytutu Monitorowania Mediów.
Zbigniew Stonoga akta ujawnił 9 czerwca br. W okresie od 18 maja do 31 maja w serisach internetowych i w mediach społecznościowych na temat biznesmena pojawiło się zaledwie 400 wzmianek, a większość komentarzy miała zabarwienie neutralne (89 proc), z przewagą opinii o wydźwięku pozytywnym (7 proc.) nad negatywnymi publikacjami (4 proc.). Od momentu upublicznienia tajnych akt przez Stonogę w ciągu zaledwie jednego dnia na temat biznesmena pojawiło się prawie 2 tys. przekazów, a w kolejnej dobie liczba ta wzrosła ponad 10-krotnie, do 23 tys., z czego prawie 19 tys. informacji pojawiło się w smediach społecznościowych. Wraz ze wzrostem zainteresowania Zbigniewem Stonogą, zmieniły się też proporcje w wydźwięku publikacji na jego temat.
(17.06.2015)