"Tomasz Lis na żywo" stracił 80 tys. widzów
W sezonie 2014/2015 program "Tomasz Lis na żywo" przyciągał do TVP 2 średnio 2,05 mln widzów – ok. 80 tys. mniej niż w poprzednim sezonie.
Kolejne odcinki programu publicystycznego Tomasza Lisa były emitowane od 1 września ub.r. do 8 czerwca br., w poniedziałki ok. 21.45. Dwójka miała w czasie emisji tej audycji średnio 16,1 proc. udziału w rynku – więcej niż konkurencyjne stacje. Udział Polsatu wyniósł bowiem w tym paśmie 13,2 proc., TVN – 12,1 proc., a Jedynki 5,5 proc.
Gorsze wyniki program "Tomasz Lis na żywo" miał jednak w grupie komercyjnej (osoby w wieku 16-49 lat), w której ze średnim udziałem 9,7 proc. zajął trzecie miejsce za Polsatem (18 proc.) i TVN (15,5 proc.), a przed Jedynką (4,4 proc.).
Przychody ze sprzedaży reklam przy programie wyniosły 18,18 mln zł (cennikowo, bez rabatów) – 18,9 proc. mniej niż w poprzednim sezonie (TVP zmieniając politykę handlową, obniżyła wielkości cennikowe). Dane: Nielsen Audience Measurement.
(RUT, 11.06.2015)










