Ströer wprowadza super scroll boardy
10.03.2006, 09:01
W połowie marca na ulicach Warszawy pojawią się pierwsze nośniki z przewijanym layoutem reklamowym - tzw. super scroll boardy. Wprowadza je Grupa Ströer.
Super scroll board ma powierzchnię 9 mkw. i jest podświetlany od środka. Layout reklamowy zmienia się na nim co kilka sekund. Na nowym nośniku Ströera można prezentować na przemian trzy reklamy. W najbliższych tygodniach 20 super scroll boardów będzie zainstalowane w Warszawie, kolejne 30 w Krakowie, Poznaniu, Szczecinie i Trójmieście. Kolejne mają być później instalowane w Katowicach, Łodzi i Wrocławiu. Ströer nie ujawnia, jak liczna będzie sieć nośników tego typu do końca roku. W Warszawie jedna powierzchnia reklamowa na super scroll boardzie będzie kosztować średnio 4,5 tys. złotych netto za miesiąc ekspozycji. W innych miastach cena ma być niższa, ale Ströer nie zdradza, o ile. Pierwszymi reklamodawcami, którzy wykupili kampanie na super scroll boardach, są trzy firmy: jedna z branży piwnej, jedna z branży odzieżowej i jedna z samochodowej. Ströer nie chce ujawnić ich nazw do momentu startu kampanii.(JW, 10.03.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










