Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 09, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W CNN będą produkować reklamy natywne

Stacja telewizyjna CNN uruchomiła dział, którego zadaniem jest produkcja reklam natywnych.

Sekcja o nazwie Courageous Studio ma wspomagać reklamodawców zainteresowanych natywnymi formami promocji. Zespół nowego działu tworzą dziennikarze, redaktorzy, producenci i wideograficy. Wyprodukowane przez nich treści reklamowe mają nawiązywać do kontentu emitowanego przez stację, będą jednak wyraźnie oznaczone jako materiały sponsorowane. Na czele Courageous Studio stanie Otto Bell, wcześniej związany z agencją OgilvyEntertainment.

(LL, 09.06.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.